VE.Direct Bluetooth smart dongle
Popis produktu:
Victron VE.Direct Bluetooth převodník
Rozhraní VE.Direct na Bluetooth pro monitorování zařízení Victron Energy na vašem mobilu, tabletu či jiném kompatibilním zařízení. S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty, a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat. Dongle spolupracuje s VictronConnect App, k dispozici je pro Android a iOS zařízení.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Rozhraní: VE.Direct, Bluetooth Kompatibilita: všechny produkty Victron, které mají vestavěný VE.Direct port Barva: černá
Užitečné odkazy:
VictronConnect - Průvodce konfigurací (CZ - Google Translate překlad)
Poznámky k instalaci: - Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX. - Není možné monitorovaný produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX. - Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.
Podporované telefony a tablety: Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect.
Postup spárování: Výchozí kód PIN je 000000 (6x nula). Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace. Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.
LED stavové kódy: Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá) a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody.
Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji: - Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle a zkuste to znovu. - Dongle nepodporuje všechny produkty Victron. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedený v části výše. - Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.
Nemohu se připojit k dongle: - Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat. - Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Klikněte na ikonu vedle "VE.Direct LE" zařízení a zvolte "Zapomeňte na toto zařízení". Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt Victron na obrazovce dané aplikace, potvrďte párování a nyní byste měli být připojeni k dongle.
Aktualizace firmware dongle: Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat. Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se může opakovat, dokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.
Pokud se proces aktualizace přeruší, jednoduše aplikaci zavřete a znovu otevřete. To by mělo obnovit proces aktualizace do posledního dokončeného kroku.
Android Postupujte podle pokynů v PDF návodu (Update/aktualizace firmwaru).
iOS 1. Dongle musí být spárován před zahájením aktualizace. 2. Po prvním kroku aktualizace je dokončen, přejděte do iPhone/iPad Bluetooth nastavení a odeberte dongle ze seznamu spárovaného příslušenství. Pak se vraťte do VictronConnect app a pokračujte druhým krokem.